/FAQ
FAQ2018-03-10T19:23:09+00:00
Wanneer weten we of iets gereserveerd is – krijgen we bevestiging?2017-12-03T19:54:11+00:00

U zal van onze dienst administratie steeds een bericht ontvangen dat al het bestelde materiaal op voorraad is.  Hierin staat ook de verdere informatie i.v.m. tijden voor afhaling/levering, betalingsmogelijkheden en beknopte voorwaarden.

Hoe kunnen wij best bestellen?2017-12-03T19:50:20+00:00

U kan het best een aanvraag via de website doorgeven.  U dient één keer een account aan te maken en u kan vanaf dan altijd via deze gegevens uw bestelling online doorsturen. 

Verhuren jullie tenten?2017-12-04T15:16:33+00:00

U kan bij ons terecht voor het huren van een tent.  Hiervoor kan u best telefonisch contact opnemen op 0495 365 894 of uw vraag via mail doorsturen, zodat we een gepaste offerte kunnen samenstellen. 

Wijze betaling bij afhaling/levering?2017-12-03T19:41:48+00:00

Indien u het materiaal zelf komt afhalen, kan de betaling bij afhaling cash of Bancontact.  Wanneer u verkiest om de materialen te laten leveren, vragen we om de betaling vooraf te voldoen via overschrijving of onze online applicatie Mollie.  U ontvangt een week op voorhand hiervoor de factuur met de betalingsrichtlijnen.  

Op leveringsdag indicatie mogelijk van tijdstip?2017-12-03T19:38:15+00:00

Wij maken de planning voor transport een dag voordien.  Er kan dan meegegeven worden of de levering in de voor- of namiddag gepland staat.  Het is mogelijk om een voorkeur door te geven van het tijdstip (voor- of namiddag).  Onze chauffeurs proberen hier in de maten van het mogelijke rekening mee te houden. 

Hoe lang op voorhand kosteloos annuleren?2017-12-03T19:35:53+00:00

U kan tot 72 u voor afhaling kosteloos annuleren. Indien de annulatie na dit tijdstip gebeurd, zal er 10% van het huurbedrag aangerekend worden. 

Hoe lang op voorhand best reserveren?2017-12-03T19:33:56+00:00

Om zeker te zijn dat de gewenste materialen beschikbaar zijn, raden wij aan om minstens een week op voorhand te reserveren. Wij bieden uiteraard steeds alternatieven aan indien de gevraagde artikelen toch niet op stock zijn voor de gekozen periode.

Per stuk bestellen mogelijk?2017-12-03T19:29:29+00:00

Al ons materiaal kan per stuk besteld worden. Bij het artikel staat de verpakkingshoeveelheid informatief vermeld.

Vanaf wanneer kunnen we afhalen – afwijking mogelijk indien nodig?2017-12-03T19:26:31+00:00

Indien u het materiaal in het weekend nodig heeft, kan de afhaling op vrijdag tussen 13u en 18u of zaterdag tussen 9u en 12u.  Indien u het materiaal op een weekdag nodig heeft, kan de afhaling de dag voordien tussen 13u en 17u.   Een afwijking op deze afhalingsdata en uren kan aangevraagd worden.  

Sorteren materiaal?2017-12-03T19:25:19+00:00

Het materiaal wordt in speciale bakken geleverd of meegegeven.  We vragen dan ook alles terug in de daarvoor voorziene bakken te plaatsen, zodat het materiaal beschermd blijft tijdens het transport. 

Schoonmaak toestellen?2017-12-03T19:23:28+00:00

Bij toestellen zoals friteuses vragen we om de olie te verwijderen. Bij bakplaten en ovens vragen we om de etensresten te verwijderen.  De verdere schoonmaak van de toestellen nemen we voor onze rekening. 

Hoe wordt de leveringskost berekend?2017-12-03T19:22:18+00:00

De leveringskosten worden berekend afhankelijk van de kilometer en tolwegen, met een minimum van 50 EUR excl. BTW (levering en ophaling inbegrepen)

Moet het materiaal afgewassen worden?2017-12-03T19:05:22+00:00

Bij toestellen zoals friteuses vragen we om de olie te verwijderen.  Bij het kleinere materiaal, zoals porselein en glaswerk vragen we om de etensresten te verwijderen en de glazen leeg terug in de bakken te plaatsen.  De verdere afwas doen wij zelf met onze professionele afwasmachine. 

Kan het materiaal geleverd worden?2017-12-03T19:18:25+00:00

Wij beschikken over eigen vracht- en bestelwagens die de gehuurde materialen tot op uw gewenste locatie brengen en terug ophalen.