Algemene huurrichtlijnen
Duidelijke communicatie is de basis van een goede samenwerking. Daarom een woordje uitleg over onze werkwijze.
Uren voor afhaling/levering
Afhalen en inleveren kan in ons magazijn tussen 10-17 uur (m.u.v. woensdag, dan zijn we geopend van 10-12 uur). Bij afhaling, gelieve u eerst aan te melden aan het onthaal.
Leveringen gebeuren bij flexi tussen 8u30-16u30, bij afroep op de gevraagde uren.
Controleer uw bestelling bij afhaling of levering
U dient de materialen, bij aankomst op de locatie, te controleren op eventuele tekorten/beschadigingen. Indien dit het geval is, dient u dit onmiddellijk schriftelijk te melden. Dit doe je door te mailen naar [email protected] . Zonder schriftelijke melding kan er geen oplossing of terugbetaling gebeuren.
Let goed op de verpakkingswijze
Dit is een hulp om nadien alles weer klaar te zetten voor transport. Tip: maak een foto! Bij het ophalen van de goederen dient alles klaar te staan voor transport, namelijk op dezelfde locatie en op dezelfde wijze verpakt als bij levering.
- Bestekken worden vuil, per soort in de bijgeleverde bestekbakken gedeponeerd en niet tussen de andere materialen.
- Glazen dienen gesorteerd in de voorziene bakken te worden aangeleverd.
- Maak de borden zoveel mogelijk vrij van resterende etensresten.
- Linnen dient in de voorziene mand of waszak gestoken te worden. Er mag in geen geval ander verpakkingsmateriaal gebruikt worden om verstikking te voorkomen.
- Bij levering mogen de paletten niet hoger dan +-160cm gestapeld worden.
Indien het niet naleven van bovenstaande, worden hier extra kosten voor aangerekend afhankelijk van de werktijd.
Breuken/tekorten
We begrijpen dat een ongelukje kan gebeuren. Na het binnenkomen van de materialen worden deze door ons geteld en gecontroleerd op schade. Bij ontbrekende materialen zal dit gecommuniceerd worden a.d.h.v. een manco overzicht op mail. U krijgt dan 5 dagen de tijd om te reageren en om deze tekorten retour te brengen. Nadien worden deze automatisch gefactureerd. Materialen die na deze 5 dagen retour komen, worden niet meer gecrediteerd.
Schoonmaakkosten
Voor servies, bestek en glaswerk zijn de vermelde prijzen inclusief reiniging. Wel dient u de goederen leeg in de correcte bakken te sorteren.
Voor linnen is de reiniging inclusief met uitzondering van kaarsvet, beschadiging en schimmel.
Al onze materialen zoals barbecues, ovens, bakplaten, friteuses… dienen gereinigd terug te komen. Indien dit niet het geval is, rekenen wij hier een extra kost voor aan afhankelijk van de werktijd.