FAQ2018-03-10T19:23:09+01:00
Hoe worden de prijzen van de huurperiode bepaald?2024-11-21T09:44:54+01:00

Bij het huren van onze materialen, werken wij met staffels. 1 staffel telt voor 5 dagen. Deze staffel wordt bepaald door de huurperiode. 

Wanneer je de huurperiode invoert, is dit exclusief afhaling/levering en inlevering/ophaling. Als je bijvoorbeeld een afhaling op vrijdag hebt en de inlevering op maandag, telt dit als 2 dagen (zaterdag en zondag). Dit valt dus binnen 1 staffel.

Alles wat boven 5 dagen valt, zal de staffel verhogen.

Hieronder enkele voorbeelden: 

Wanneer weten we of iets gereserveerd is – krijgen we bevestiging?2024-04-10T11:13:50+02:00

Wanneer u een bestelling plaats via onze webshop of via mail, ontvangt u van onze administratieve dienst eerst een offerte met al het bestelde materiaal die op voorraad is. Hierin staat ook de verdere informatie i.v.m. tijden voor afhaling/levering, betalingsmogelijkheden en beknopte voorwaarden. Deze offerte moet je bevestigen via de blauwe knop of bevestiging op mail. Zonder een bevestiging, kunnen wij niet starten met de orderpicking en staat je bestelling dus ook niet klaar voor afhaling of levering. 

Hoe kunnen wij best bestellen?2024-04-10T11:21:22+02:00

U kan het best een aanvraag via de website doorgeven.  U dient één keer een account aan te maken en u kan vanaf dan altijd via deze gegevens uw bestelling online doorsturen. 

Verhuren jullie ook tenten?2024-04-10T11:21:56+02:00

U kan bij ons terecht voor het huren van een tent. Hiervoor kan u best uw vraag via mail doorsturen zodat we een gepaste offerte kunnen samenstellen. 

Hoe gebeurd de wijze van betaling bij afhaling/levering?2024-04-10T11:23:11+02:00

U ontvangt voor afhaling/levering een factuur van ons met de betalingsrichtlijnen. U kan het factuur online betalen via de betaalknop (PAY) of via overschrijving (met betaalbewijs). Bij afhaling kan u ook aan de balie betalen met bancontact. 

Materialen moeten altijd op voorhand betaald worden, anders worden de materialen niet vrijgegeven voor verhuur. 

Hoe weet ik wanneer en hoelaat er geleverd wordt?2024-05-14T12:14:43+02:00

Wij maken de planning voor transport een dag voordien. De dag van de levering ontvangt u van ons een mailtje met daarop een indicatie van uw leveringsuur. Wij verwachten dat de dag van levering/ophaling iemand aanwezig is om de chauffeur te helpen. 

Hoe lang op voorhand kan ik kosteloos annuleren?2024-11-20T12:15:29+01:00

U kan tot 72 u (excl. zaterdag en zondag) voor afhaling/levering kosteloos annuleren. Indien de annulatie na dit tijdstip gebeurd, zal er een meerprijs aangerekend worden. 

Hoe lang op voorhand kan ik best reserveren?2024-04-10T12:19:30+02:00

Om zeker te zijn dat de gewenste materialen beschikbaar zijn, raden wij aan om minstens een week op voorhand te reserveren. Indien u grotere aantallen wil bestellen, raden we u aan om minstens een maand op voorhand uw bestelling al door te geven. Wij bieden uiteraard steeds alternatieven aan indien de gevraagde artikelen toch niet op stock zijn voor de gekozen periode. 

Kan ik materialen per stuk bestellen?2024-05-14T12:20:42+02:00

Al ons meubilair kan u per stuk bestellen. Klein materiaal (glas, porselein en bestek) kan u sinds 1 mei 2024 enkel nog bestellen met volle bakken. De verpakkingshoeveelheid en prijs staat telkens vermeld bij het artikel. 

Vanaf wanneer kunnen we afhalen?2024-05-14T12:25:07+02:00

Ons magazijn is alle weekdagen open van 10-17 uur. Behalve woensdag dan is ons magazijn open van 10-12 uur. In het weekend en op feestdagen zijn we gesloten en is afhaling niet mogelijk.

Heeft u het materiaal in het weekend nodig, dan is de afhaling op vrijdag en inlevering op maandag. Indien een feestdag op bijvoorbeeld donderdag valt, is ophaling woensdag mogelijk tussen 10-17 uur ipv 12 uur. 

Hoe moet ik de materialen sorteren?2024-05-14T12:31:54+02:00

Het materiaal wordt in speciale bakken geleverd of meegegeven. We vragen dan ook alles terug in de daarvoor voorziene bakken te plaatsen zoals u deze ontvangen hebt, zodat het materiaal beschermd blijft tijdens het transport. Indien het materialen niet in de voorziene bakken zit, kunnen wij hiervoor extra kosten aanrekenen.

Hieronder een overzicht van de sorteervoorwaarden: 

  • Bestek per soort in de bestekbakjes
  • Porselein per soort in de bak (dit kan een bestekbak, glasbak of grijze bak zijn)
    • LET OP: Borden op de zijkant plaatsen en niet plat!
  • Glaswerk per soort in de juiste bak
    • Gebruikt glas = opening naar boven
    • Niet gebruikt = onderkant naar boven
Hoe wordt de leveringskost berekend?2024-04-10T12:39:23+02:00

Onze leveringskosten worden door verschillende factoren bepaald. Enerzijds wordt het bepaald a.d.h.v. de kilometers en tolwegen (omgezet in zones), anderzijds of de levering flexi of op afroep* is. De minimumprijs van ons transport bedraagt € 50 excl. BTW (levering en ophaling inbegrepen). 

*Bijvoorbeeld, je event is op zaterdag en bevindt zich op een afstand van 16 km van FVR. Dit valt onder zone 2 (20km) en bedraagt € 35 euro excl. btw per rit.

Flexi = FVR kan 1-3 dagen voor je event de materialen leveren en 1-2 dagen na je event afhaling. = Totaal € 70 excl. btw
Op afroep = Je kiest zelf welke dag (en uur) de materialen geleverd moeten worden. Dit tegen een dubbel tarief. = Totaal € 140 excl. btw

Moeten toestellen of materialen afgewassen worden?2024-04-10T12:39:50+02:00

Bij toestellen zoals friteuses vragen we om de olie te verwijderen. Bij bakplaten en ovens vragen we om de etensresten te verwijderen. Bij het kleinere materiaal, zoals porselein en glaswerk vragen we om de etensresten te verwijderen en de glazen leeg terug in de bakken te plaatsen.  De verdere afwas doen wij zelf met onze professionele afwasmachine. 

Kan het materiaal geleverd worden?2024-04-10T12:42:30+02:00

Wij beschikken over eigen vracht- en bestelwagens die de gehuurde materialen tot op uw gewenste locatie kan brengen en terug ophalen. Dit tegen een prijs per rit die bepaald wordt aan de hand van kilometers berekend door ons systeem en of de rit flexi of op afroep is. 

Bijvoorbeeld, Uw event is op zaterdag en bevindt zich op een afstand van 16 km van FVR. Dit valt onder zone 2 (20km) en bedraagt € 35 euro excl. btw per rit.

  • Flexi = FVR kan 1-3 dagen voor uw event de materialen leveren en 1-2 dagen na uw event afhaling. = Totaal € 70 excl. btw
  • Op afroep = U kiest zelf welke dag (en uur) de materialen geleverd moeten worden. Dit tegen een dubbel tarief. = Totaal € 140 excl. btw 
Ga naar de bovenkant